ԱՄՆ-ի նախագահ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ իր վարչակազմը, ամենայն հավանականությամբ, հետաքննություն կսկսի Ջորջ Սորոսի կամ նրա ընտանիքի անդամների նկատմամբ՝ Դեմոկրատական կուսակցության խոշոր դոնորին մեղադրելով բողոքի ցույցերը ֆինանսավորելու մեջ: «Ցուցարարները գումար են ստանում Սորոսից և այլ մարդկանցից։ Մենք կհետաքննենք Սորոսի գործը։ Դա ավելին է, քան սոսկ բողոքի ցույցերը»,- ընդգծել է Թրամփը։               
 

«Ես միշտ ասում եմ՝ անխիղճ ժամանակներում խղճի մասին պիտի նկարահանես»

«Ես միշտ ասում եմ՝ անխիղճ ժամանակներում խղճի մասին պիտի  նկարահանես»
31.10.2014 | 12:57

Ֆիլմերի հեղինակ, կինոռեժիսոր ԷԴԳԱՐ ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆԸ «Իրատես de facto» ակումբում ասաց, որ երեք տարի է՝ ֆիլմ չի նկարահանում: Մի քանի նախագիծ ունի, բայց ֆինանսավորում չկա։ «Դա հետաքրքիր չէ, պետք չէ, չեն նայի, վարկանիշ չի ունենա: Չեմ կարող նկարահանել ֆիլմ, որ փչացնում է երեխաներին, ոչնչացնում ազգը: Ես Աստծուց վախենում եմ»,- ասաց ռեժիսորը, տեղեկացնելով, որ նախագծերից մեկը գեղխորհուրդ է անցել, բայց ասել են` չի կարելի, դու ունես անավարտ ֆիլմ, որի մեջ կա պետական մասնաբաժին, և ինքնըստինքյան ցմահ նկարահանելու իրավունքից զրկված է:
Անավարտ ֆիլմը «Ներում» է կոչվում, թեման հենց ներումն է: «Ես միշտ ասում եմ, անխիղճ ժամանակներում խղճի մասին պիտի նկարահանես»,- ընդգծեց ռեժիսորը: Ազգային կինոկենտրոնը ֆինանսավորել է, բայց մասնավոր ներդրումը, որ պետք է արվեր, չի արվել: Խնդիրը, սակայն, միայն ֆինանսը չէ: Ֆիլմը պետք է վերանկարահանվի, դերասանական խաղը շատ բարդ է, ոչ բոլորն են գոհացնում ռեժիսորին: «Սցենարի հեղինակը ես եմ: Ինձ ասացին՝ այդ սցենարը Շոն Պենի համար է գրված, մի նկարահանիր: Կնկարահանես Ամերիկայում: Ես չլսեցի: Ֆիլմը տարօրինակ կառուցվածք ունի, շատ եմ սիրում այն, բայց չգիտեմ` մի օր կտեսնե՞մ, թե՞ ոչ: Գլխավոր հերոսին ամբողջ ֆիլմում չեք տեսնում, ձայնն է լսվում միայն։ Գլխավոր հերոսը կինոխցիկն է, մի մարդ, որ վերադառնում է քաղաք` ներողություն խնդրելու 11 մարդուց, որոնց կյանքը կոտրել է` սիրուհու, կնոջ, թերզարգացած երեխայի: Ներում է ստանում միայն մի հոգուց` իր տղայից»:
Ռեժիսորը հավելեց, որ ֆիլմը հետաքրքիր փորձ է իր համար: Կինոկենտրոնում հաստատված մյուս սցենարը երեք նովելից է բաղկացած. 11-րդ դարն է, 19-րդի վերջն ու ժամանակակից շրջանը: Ռեժիսորը չի ցանկացել, որ 11-րդ դարի իր ֆիլմում ժամանակակից հայերենով խոսեն: Պարզապես չի հավատում դրան: Ռամիկները գրաբարով չեն խոսել: Նրա հորդորով` Վանի շրջանում լուրջ ուսումնասիրություններից հետո թարգմանել են երկխոսությունները: «Ես նայեցի ու մարմինս հաճույքից փշաքաղվեց, ասացի՝ այսպես կլինի կինոն: Հետաքրքիր փորձ է, չտեսնված լեզու, գրաբարի էլեմենտներով, 70 տոկոսը հասկանալի է, 30 տոկոսը պետք է թարգմանվի տիտրերով: Ֆիլմը «Ճանապարհ» է կոչվում. ճանապարհի սկզբում մի մարդ ես, վերջում` ուրիշ: Բայց պարզվում է՝ ամենադժվար ճանապարհը մեկուկես մետրն է»։
Էդգար Բաղդասարյանը հեղինակ է «Արարատից Սիոն», «Մարիամ», «Սուրբ ծեսերի երկիրը» և այլ ֆիլմերի:


Զրույցը` Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Դիտվել է՝ 1551

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

ահռչակ «խոհարարի» նոր վարկած' width='220' height='163' />
Պետություն կառավարող լենինյան տխրահռչակ «խոհարարի» նոր վարկած

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Սերնդափոխության մեխանիկա
Սերնդափոխության մեխանիկա